1. Звіт про розгляд письмових звернень громадян, надісланих поштою, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку або переданих громадянином до органу ДПС особисто чи через уповноважену особу
Головним управлінням ДПС у Вінницькій області протягом січня-березня 2025 року отримано 235 звернень, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян», в т. ч. 1 скарга на дії, бездіяльність посадових осіб ДПС, її територіальних органів та підвідомчих установ і організацій, перегляд їх рішень.
Більшість із загальної кількості звернень надійшло засобами електронного зв’язку через мережу інтернет - 111. Окрім цього надійшло поштою - 109; надіслано за належністю від інших органів, установ, організацій - 12, через органи влади (в т.ч. органи прокуратури, правоохоронні органи) - 3 звернення.
За ознакою надходження: 227 звернень - первинних; 4 - неодноразові (звернення, які надійшли до органу ДПС з того самого питання, що і попереднє звернення, проте на попереднє відповідь ще не надана, а визначений законодавством строк його розгляду ще не закінчився); 3 звернення - дублетні (звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлено різним адресатам та надіслані ними на розгляд за належністю до органу ДПС); 1 звернення було надіслано повторно.
За суб’єктом звернень, що надійшли впродовж звітного періоду: 229 індивідуальних звернень; 1 колективне (кількість підписантів - 3 громадянина); 5 анонімних звернень.
За категоріями авторів звернень: 15 - від учасників бойових дій, 5 - від особи з інвалідністю ІІ групи, 5 - від багатодітних сімей, 2 - від учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС; 1 - від ветерана військової служби, 1 - від члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни. По інших заявниках категорія авторів не визначена.
За змістом питань, порушених у зверненнях, більшість з них стосувалися податкової політики (201), зокрема: місцевих податків (113), інформування про ухилення від сплати податків (38), пільг щодо сплати податків, зборів,обов’язкових платежів (14); реєстрації та обліку платників (11), контрольно-перевірочної роботи (9), податку на доходи фізичних осіб (8) та ін.
За результатами розгляду скарги інформацію не підтверджено заявникові відмовлено у задоволенні. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення по 226 зверненнях; повернуто заявникам, відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», 2 звернення; переслано за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 1 звернення. Відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством. Окрім цього, відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян», не підлягають розгляду 5 анонімних звернень.
2. Звіт про розгляд усних звернень громадян, викладених на особистому прийомі
Протягом I кварталу керівництвом Головного управління ДПС у Вінницькій області та керівниками структурних підрозділів було проведено 1 особистий прийом. Питання, що розглядалось, стосувалось податкового боргу з податку на нерухоме майно. Письмові звернення чи скарги під час проведення особистого прийому не подавались.
3. Звіт про розгляд звернень, що надійшли на сервіс «Пульс»
Впродовж І кварталу 2025 року на розгляд до ГУ ДПС у Вінницькій області направлено 10 звернень платників, в т.ч. 1 - анонімне, які надійшли на інтерактивний сервіс «Пульс» ІДД ДПС України. Із них за тематикою звернень: щодо отримання адміністративної послуги - 4; щодо нарахувань в ІКП - 3; щодо обліку платників податків - 2; щодо отримання податкової знижки - 1.
Усі питання розглянуто із дотриманням термінів. Випадків формального розгляду, вчинення тиску працівниками ДПС на заявників після звернення на «Пульс» не встановлено.