1. Звіт про розгляд письмових звернень громадян, надісланих поштою, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку або переданих громадянином до органу ДПС особисто чи через уповноважену особу
Головним управлінням ДПС у Вінницькій області протягом квітня-червня 2025 року отримано 231 звернення, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
Більшість із загальної кількості звернень надійшло засобами електронного зв’язку через мережу інтернет - 107. Окрім цього надійшло поштою - 80; надіслано за належністю від інших органів, установ, організацій - 42, через органи влади (в т.ч. органи прокуратури, правоохоронні органи) - 2 звернення.
За ознакою надходження: 222 звернення - первинні; 7 - неодноразових (звернення, які надійшли до органу ДПС з того самого питання, що і попереднє звернення, проте на попереднє відповідь ще не надана, а визначений законодавством строк його розгляду ще не закінчився); 2 звернення - дублетні (звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлено різним адресатам та надіслані ними на розгляд за належністю до органу ДПС).
За суб’єктом звернень, що надійшли впродовж звітного періоду: 212 індивідуальних звернень; 3 колективних (кількість підписантів - 9 громадян); 16 анонімних звернень.
За категоріями авторів звернень: 3 - від учасників бойових дій; 3 - від осіб з інвалідністю ІІ групи; 2 - від осіб з інвалідністю внаслідок війни; 2 - від осіб з інвалідністю ІІІ групи; 2 - від багатодітних сімей, 1 - від особи з інвалідністю І групи. По інших заявниках категорія авторів не визначена.
За змістом питань, порушених у зверненнях, більшість з них стосувалися податкової політики (201), зокрема: місцевих податків (103), інформування про ухилення від сплати податків (47), реєстрації та обліку платників (14),контрольно-перевірочної роботи (7), пільг щодо сплати податків, зборів,обов’язкових платежів (7); податку на доходи фізичних осіб (7) та ін.
За результатами розгляду скарги інформацію не підтверджено заявникові відмовлено у задоволенні. За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення по 207 зверненнях; переслано за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», 8 звернень. Відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством. Окрім цього, відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян», не підлягають розгляду 16 анонімних звернень.
2. Звіт про розгляд звернень, що надійшли на сервіс «Пульс»
Впродовж ІІ кварталу 2025 року на розгляд до ГУ ДПС у Вінницькій області направлено 6 звернень платників, які надійшли на інтерактивний сервіс «Пульс» ІДД ДПС України. Із них за тематикою звернень: щодо нарахувань в ІКП - 3; щодо отримання адміністративної послуги - 2; щодо ненадання відповіді на усні або письмові звернення - 1.
Усі питання розглянуто із дотриманням термінів. Випадків формального розгляду, вчинення тиску працівниками ДПС на заявників після звернення на «Пульс» не встановлено.