Для мешканців Жмеринщини доступні десятки податкових сервісів, більшість з яких реалізовано в Електронному кабінеті. Про те, як користуватися ними, детально розповідають фахівці податкової служби. Актуальними наразі є питання електронного листування платників з контролюючими органами через Електронний кабінет платника податків.
Щоб користуватися цією функцією, спеціалісти нагадують, що платнику податків насамперед потрібно подати Заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет. Після подання заяви офіційне листування між платником податків і податковими органами здійснюється в електронному вигляді через Електронний кабінет. Після надсилання документа в Електронний кабінет, на електронну пошту платника надходить повідомлення з інформацією про тип документа, а також дату й час його надсилання.
Таким чином, подання відповідної заяви дає змогу вести офіційне листування з податковими органами в зручній та безпечній електронній формі.