В ході чергової зустрічі з платниками Могилів-Подільського краю, заступник начальника Могилів-Подільської ДПІ Інна Чепіжак інформувала про порядок надання адміністративної послуги з отримання картки платника податків( РНОКПП). Також податківка інформувала про переваги використання електронних сервісів Державної податкової служби України.
Нагадаємо, що картка платника податків є документом, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків.
Кожен платник податків зазначає РНОКПП в усіх звітних або інших документах, а також в інших випадках, передбачених законодавством України.
Платники податків зобов’язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних (зокрема зміна прізвища, місця реєстрації (прописка), заміна паспорта), які внесено до облікової картки фізичної особи- платника податків, протягом місяця з дня виникнення таких змін шляхом подання відповідної заяви.
Якщо платником податків подана Заява про внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб-платників податків за формою №5ДР через Електронний кабінет, то контролюючий орган видає РНОКПП в термін протягом 3-х робочих днів з дня подання заяви за формою №5ДР. Для його отримання необхідно особисто звернутись до податкового органу, який був обраний під час заповнення заяви форми №5ДР та пред’явити паспорт та, у разі необхідності, документ про реєстрацію місця проживання.