Черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо актуальних питань отримання адміністративних послуг відбувся у Вінницькій ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області. На запитання платників податків відповідала начальник ДПІ Ольга Шагінян.
Цього разу більшість питань стосувалась порядку отримання адміністративних послуг. Зокрема, порядку отримання ідентифікаційного коду для дитини, довідки про доходи, внесення змін до облікових даних платника. А також, порядку проведення звірки та перерахунку майнових податків громадянам та отримання податкової знижки.
Користуючись нагодою посадовець інформувала запитувачів про переваги дистанційного спілкування з податковою із застосуванням електронних сервісів ДПС України. Зокрема, завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію. Процедури, які раніше потребували значного часу та фізичної присутності у податковій, тепер виконуються зі смартфона або комп’ютера.
Всі учасники «гарячої лінії» отримали вичерпні відповіді та практичні поради щодо порядку отримання послуг.