Впродовж поточного року фахівцями Центрів обслуговування платників Тульчинської ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області надано платникам 9527 адміністративних послуг, з них 1751 в електронній формі.
Найчастіше громадяни звертались за отриманням адміністративних послуг з видачі: картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податку та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору, яких надано – 5 057 та 1 774 відповідно.
Також було надано витягів з реєстру платників єдиного податку – 1251, витягів з реєстру платників податку на додану вартість - 56 та довідок -підтвердження статусу податкового резидента України -33. Крім цього зареєстровано:
платників єдиного податку -320;
реєстраторів розрахункових операцій - 194;
книг обліку розрахункових операцій – 344;
розрахункових книжок -441.
Щоденно опрацьовуються відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Таких відомостей протягом звітного періоду було опрацьовано – 2770, також було опрацьовано заяв про погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску -227, з яких погоджено -185.
Постійно у ЦОП надаються і інші послуги, зокрема консультації щодо реєстрації підприємницької діяльності, застосування РРО/ПРРО, декларування доходів, застосування права на податкову знижку, роз’яснення щодо МПЗ та функціонування електронних сервісів ДПС та мобільного за стосунку «Моя податкова», тощо.
У службі нагадують, що Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX).
Завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію.
Тульчинська ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області