Впродовж січня – вересня 2020 року до Головного управління ДПС у Вінницькій області надійшло 3495 письмових звернень громадян, серед яких 14 – колективних. Переважна більшість звернень, а саме 3489 – це заяви, 6 – скарги.
Тематика письмових звернень громадяни була різноплановою. Найбільша їх кількість – 2784 або більш ніж 79,7 відсотків, стосувалася місцевих податків. З питань пільг зі сплати податків і зборів за звітний період надійшло 289 запитів або майже 8,3 відсотки. Щодо контрольно-перевірочної роботи зафіксовано 82 звернення або 2,3 відсотка.
Решта звернень громадян стосувались загальнодержавних податків (27), реєстраційних номерів облікових карток платників податків (31), реєстрації та обліку платників податків (31).
Що стосується виконання та дотримання термінів розгляду звернень громадян посадовими особами ГУ ДПС у області, то всього за звітний період було розглянуто 3485 (99,71 %) звернень громадян, ще 10 (0,29 %) письмових звернень від громадян знаходяться на виконанні (термін розгляду ще не настав).
В.о. начальника Головного управління ДПС у Вінницькій області Олег Мартинюк зауважує, що створення комфортних умов для платників податків при виконанні ними своїх обов’язків зі сплати податків, зборів та платежів є пріоритетним напрямом роботи податкової служби області. Відтак, першочергова увага приділяється забезпеченню всебічного, кваліфікованого та об’єктивного розгляду звернень, оперативному і своєчасному їх вирішенню.
Нагадаємо, що з метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при Головному управлінні ДПС у Вінницькій області працює спеціальна електронна поштова скринька vin.zvernennya.dps@tax.gov.ua, звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян».
Сектор пресслужби ГУ ДПС у Вінницькій області