Начальник ГУ ДПС у Вінницькій області Микола Суржиков, на нещодавній пресконференції, зазначив, що для забезпечення високоякісного сервісу платникам податків та громадян на території Вінницької області діє 24 Центри обслуговування платників, в яких надаються консультаційні, інформаційні та адміністративні послуги. Обслуговування платників здійснюється з дотриманням обмежень, встановлених карантинними заходами, пов’язаними з поширенням на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19. “Відвідувачі Центрів можуть отримати будь-яку з 38 видів адміністративних послуг. Разом з тим, враховуючи і ситуацію з поширенням короновірусної хвороби, та задля зручності платників рекомендуємо використовувати можливості “Електронного кабінету платника”, - зауважив посадовець.
Протягом І кварталу 2021 року Центрами обслуговування платників надано 45 тис. адміністративних послуг. “В порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість наданих Центрами адмінпослуг зменшилась на 15 тисяч. Це пояснюється збільшенням активності в отриманні адміністративних послуг в електронному вигляді. Крім того, звертаємо увагу платників податків на можливість отримувати оперативну інформацію щодо стану розрахунків з бюджетом; реєстраційні та облікові дані; про результати обробки документів; про строки подання звітності та сплати податків, через запроваджений ДПС України електронний сервіс “InfoTAX”. Станом на 1 квітня 2021 року до сервісу приєдналось близько 1000 користувачів із Вінниччини”, - зазначив Микола Суржиков.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Підписуйтесь на сторінку Державної податкової служби України у Facebook facebook.com/TaxUkraine
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»