За інформацією ГУ ДПС у Вінницькій області з інтерактивного сервісу «Пульс», що функціонує при Інформаційно-довідковому департаменті ДПС України, впродовж І півріччя 2023 року на розгляд до податкової служби Вінниччини було направлено 80 звернень платників.
Якщо аналізувати тематику звернень, то найбільша кількість з них стосувалась роботи органів ДПС – 55. Щодо роботи ЦОП надійшло 1 звернення. Про реєстрацію податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 8. Про системи електронного адміністрування реалізації пального – 3. Про системи електронного адміністрування ПДВ – 1. З інших питань (переважно - щодо порушень податкового законодавства суб’єктами підприємництва) надійшло 12 звернень.
Наразі всі питання розглянуто із дотриманням термінів. За результатами розгляду заявники не мають претензій до роботи служби.
Випадків формального розгляду, порушення термінів розгляду звернень, що надійшли на сервіс “Пульс” та вчинення тиску працівниками ДПС на заявників після звернення на “Пульс” не встановлено.