Впродовж І півріччя 2024 року на розгляд до ГУ ДПС у Вінницькій області направлено 35 звернень платників, які надійшли на інтерактивний сервіс “Пульс” Контакт-центру ДПС. Це на 45 звернень менше, ніж за І півріччя 2023 року. Із отриманих цьогоріч звернень найбільше стосувались питань роботи органів ДПС - 19. Окрім цього порушувались питання перерахунку майнових податків - 4; реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді - 3; щодо роботи ЦОП - 3; з інших питань, а саме щодо порушень податкового законодавства суб’єктами підприємництва, - 6.
Випадків формального розгляду, порушення термінів розгляду звернень, що надійшли на сервіс “Пульс” та вчинення тиску працівниками ДПС на заявників після звернення на “Пульс” не встановлено.