ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що фізичні особи – платники податків зобов'язані подавати контролюючим органам відомості про зміну даних, які вносяться до Облікової картки протягом місяця з дня виникнення таких змін. Відомості подаються шляхом подання Заяви за формою № 5ДР та документа, що посвідчує особу.
Для заповнення та подання Заяви потрібні:
- документ, що посвідчує особу, та інші документи, які підтверджують зміну його даних;
- для підтвердження місця проживання – витяг з реєстру територіальної громади / паспорт у формі книжечки/ тимчасове посвідчення громадянина України;
- для внутрішньо переміщених осіб – довідка про взяття на облік.
Звертаємо увагу, що при поданні Заяви за формою №5ДР до податкового органу потрібно надати оригінали та копії всіх документів, використаних для її заповнення (оригінали після перевірки повертаються).
Заява подається одним із трьох способів:
- у паперовій формі (особисто або через представника (при цьому необхідно мати документ, що посвідчує особу представника, документ, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням) та довіреність, засвідчену у нотаріальному порядку, на проведення змін до Державного реєстру (після пред'явлення повертається));
- в електронній формі (з копіями підтверджуючих документів, необхідних для внесення змін до Державного реєстру) через Електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua), або мобільний застосунок «Моя податкова».