ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що для забезпечення порядку взаємодії комплаєнс-менеджера з платниками, ДПС видано наказ від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства». Вказаним документом затверджено порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера, особливості його взаємодії з платником та відповідальність. Відтак, кожний платник податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства матиме комунікацію зі своїм особистим комплаєнс-менеджером. При цьому, платник податків зможе самостійно обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації. Тож така гнучка та націлена на потреби платника система забезпечить повну прозорість і ефективність у вирішенні податкових питань. Про це та не тільки йшлося в ході зустрічей представників бізнесових структур бізнесу з податківціми регіону.