За інформацією управляння оподаткування юридичних осіб ГУ ДПС у Вінницькій області, майже 96 відсотків оцінок роботи комплаєнс-менеджерів Вінниччини, котрі поставили платники з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства, є найвищими. Загалом, протягом січня-липня 2025 року платники податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства 484 рази дали оцінку роботи комплаєнс-менеджерів Вінниччини , з них 464 - оцінили роботу на 10.
Нагадаємо, що Порядок організації діяльності комплаєнс-менеджера та особливості його взаємодії з платником затверджені наказом ДПС від 31 жовтня 2024 року № 788 «Про організацію діяльності комплаєнс-менеджера з платником податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства»(далі-Порядок).
Комплаєнс-підтримка – це новий рівень партнерства бізнесу та держави для виключення ризиків порушення податкового законодавства.
Вся контактна інформація про комплаєнс-менеджера надходить до приватної частини Електронного кабінету платника. Це забезпечує постійний доступ до актуальної інформації та комунікаційних каналів. Платник податків може сам обрати зручний для себе формат взаємодії та частоту комунікації: за номером телефону, через листування електронною поштою, в режимі відеоконференції, листування в Електронному кабінеті.
Основна мета роботи комплаєнс-менеджера полягає в тому, щоб надати індивідуальну корисну пораду платнику, який вже зарекомендував себе як сумлінний. Комплаєнс-менеджер для кожного такого відповідального платника – це надійний порадник, помічник і професіонал.
Комплаєнс-менеджер не тільки надає відповіді на запити, а й відстежує виникнення податкових ризиків діяльності платника та пропонує шляхи вирішення.
Платник має право оцінити якість надання комплаєнс-менеджером послуг за шкалою від 1 до 10 балів. Оцінка здійснюється шляхом надсилання Платником відповідного інформаційного електронного повідомлення через електронний кабінет такого Платника згідно додатку 3 до Порядку.