ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що платники податків мають можливість вести офіційне листування з податковими органами в електронному вигляді. При цьому, вся офіційна кореспонденція від податкової надходитиме в електронному форматі із повідомленням на електронну пошту платника про тип документа, дату та час його надсилання в кабінет. Перевагами такого листування є:
- відсутність паперових документів,
- своєчасне отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції,
- постійний доступ в Е-кабінеті до архіву листування з податковою.
Тож таке листування - це зручно, швидко та безпечно. Це суттєво економить час платника, забезпечує оперативну взаємодію з податковою службою і дозволяє уникнути паперової бюрократії. Тож рекомендуємо скористатись функціональними можливостями Е-кабінету та впевнитись у його зручності.
Щоб скористатися всіма перевагами такого електронного спілкування з податківцями, достатньо подати заяву за формою F1391602 про бажання отримувати документи через Електронний кабінет. Подання заяви відбувається у декілька кроків.
Детальний алгоритм подання заяви можна знайти на вебпорталі ДПС України, на субсайті ГУ ДПС у Вінницькій області та на офіційній сторінці управління в мережі Facebook. Крім того, можна зателефонувати на «гарячу лінію» або ж завітати до ЦОПу за консультацією. Ми завжди раді допомогти.