Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформація для Інститутів громадянського суспільства, бізнес-асоціацій

Для всебічного та об’єктивного висвітлення своєї діяльності Головне управління ДПС у Вінницькій області здійснює взаємодію з Інститутами громадянського суспільства, бізнес-асоціаціями. 

Таким організаціям надається максимальне сприяння та підтримка в отриманні достовірної інформації через комунікаційну податкову платформу Головного управління ДПС у Вінницькій області, зокрема, шляхом надання відповідей на порушені питання зі сфери адміністрування податків, проведення зустрічей з податківцями регіону. 

Для організації комунікації представники Інститутів громадянського суспільства, бізнес-асоціацій мають декілька шляхів: 

І. Запит на отримання будь-якої інформації, що стосується діяльності Головного управління ДПС у Вінницькій області, є можливість надсилати в електронному вигляді на: 

- електронну адресу vin.official@tax.gov.ua (або у паперовій формі на поштову адресу: Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21028); 

- електронну адресу комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Вінницькій області vin.ikc@tax.gov.ua

Звертаємо увагу, що документи, що надходять електронною поштою, обов’язково мають містити електронний підпис, за яким можна ідентифікувати відправника. 

У листі рекомендуємо зазначати такі реквізити: 

- бланк організації або дані про відправника (назва/найменування організації та/або прізвище та ім’я, поштова адреса, адреса електронної пошти, контактний телефон); 

- реквізити: вихідний номер і дату; 

- найменування адресата (установа, якій адресовано документ); 

- чітко викладену суть питання; 

- назву посади, прізвище та ім’я посадової особи, яка підписала документ; 

- прізвище та ім’я виконавця документа та його контактний телефон; 

- підпис (сканований лист з підписом підписувача) або кваліфікований електронний підпис підписувача або кваліфіковану електронну печатку установи-відправника; 

- якщо в листі зазначаються додатки – їх наявність обов’язкова (з позначкою кількості аркушів); 

- чітко надрукований текст листа та його додатків. 

Листи, які не є запитом на публічну інформацію чи зверненням громадянина, реєструються та розглядаються відповідно до вимог діловодства, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності». 

ІІ. Запит на отримання публічної інформації, поданий з урахуванням вимог Закону України від 13.01.2011 № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації». 

Для подання запиту на інформацію можна скористатися формою, яка розміщена за посиланням: 

https://tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/dostup-do-publichnoi-inform/formi-zapitu-na-informatsiyu/718590.html

ІІІ. Звернення відповідно до Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян». 

Для подання звернення можна скористатися формою, яка розміщена за посиланням: 

https://tax.gov.ua/dlya-gromadskosti/zvernennya-gromadyan/podannya-zvernennya/

Зазначеними законами встановлені вимоги та правила подання таких запитів та звернень, а також терміни їх розгляду.