Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про "Тиждень безбар'єрності" у Жмеринській ДПІ

опубліковано 21 травня 2025 о 15:08

В рамках проведення тижня Безбар’єрності, що проходить у межах реалізації Національної стратегії зі створення безбар`єрного простору в Україні до 2030 року, розробленої за ініціативи  Першої леді Олени Зеленської, в Центрах обслуговування платників Шаргородського сектору обслуговування платників та Жмеринської ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області пройшли зустрічі з платниками податків щодо реалізації стратегії безбар’єрності в органах  державної податкової служби . 

Безбар’єрність - це про зручність, повагу та врахування потреб кожного:  до відвідувачів  з особливими потребами, з обмеженими можливостями, до осіб з маленькими дітьми, людей з досвідом війни. Це про  фізичну, інформаційну  та цифрову доступність.

При облаштуванні Центрів обслуговування платників  передбачена доступність для людей з інвалідністю та мало мобільних  груп населення, доступна кнопка виклику модератора, наявність пандусів, таблички з шрифтом Брайля, тощо.Таких відвідувачів супроводжує модератор  ЦОП протягом усіх етапів отримання послуг. 

Щомісяця керівники підрозділів проводять навчання з персоналом щодо дотримання Правил етичної поведінки державних службовців в органах державної податкової служби, де зосереджено увагу працівників на уважному ставленні до відвідувачів,а особливо до людей з обмеженими можливостями, людей похилого віку, ветеранів війни, відвідувачів з маленькими дітьми.

 

Важливим аспектом цієї Стратегії є інформаційна доступність для всіх без винятку громадян та підприємців: в даному випадку це доступність послуг податкової служби через онлайн-сервіси, що стають все більш популярними. Так, за період січня-квітня 2025 року, надано близько 1500 адміністративних послуг в електронному вигляді. Про можливості застосування онлайн-сервісів Податкової такі, як електронний кабінет платника податків, мобільного додатку “Моя податкова” спеціалісти ДПІ щодня розповідають  при особистих зустрічах, по телефону та з допомогою соціальних мереж, а також надають практичну допомогу безпосередньо в ЦОП.

З початку року таких консультацій надано більше трьох тисяч. Багато послуг стали доступними без відвідування органів ДПС, що значно спрощує підприємцям ведення бізнесу та економить час громадянам! 

Жмеринська ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області