Питання, які порушувалися у запитах на отримання публічної інформації, що надійшли до Головного управління ДПС у Вінницькій області протягом травня 2025 року: 
    - щодо розрахунків сум земельного податку; 
    - щодо печатки ГУ ДПС у області; 
    - щодо сум та джерел фінансування Вінницького ТЦК, що надійшли у вигляді благодійної допомоги; 
    - щодо інформації по ппр, печаток ГУ, а також інформації ЄДРПОУ; 
    - про надання підтверджуючих документів щодо отримання рішення про застосування штрафних санкцій; 
    - щодо підстав для застосування штрафних санкцій; 
    - щодо наданої інформації селищною радою, нарахування орендної плати, а також печатки ГУ; 
    - щодо грошових зобов"язань як платника податків; 
    - щодо законодавчих документів та інформації, наданої селищною радою; 
    - щодо сплати орендної плати; 
    - щодо розпорядчих документів ГУ, а також щодо площ земельних ділянок; 
    - щодо рішень про застосування штрафних санкцій; 
    - щодо розпорядчих, а також нормативних та законодавчих документів;  
    - щодо кореспонденції ГУ;  
    - щодо подання звітності ВНМУ.