Питання, які порушувалися у запитах на отримання публічної інформації, що надійшли до Головного управління ДПС у Вінницькій області протягом травня 2025 року:
- щодо розрахунків сум земельного податку;
- щодо печатки ГУ ДПС у області;
- щодо сум та джерел фінансування Вінницького ТЦК, що надійшли у вигляді благодійної допомоги;
- щодо інформації по ппр, печаток ГУ, а також інформації ЄДРПОУ;
- про надання підтверджуючих документів щодо отримання рішення про застосування штрафних санкцій;
- щодо підстав для застосування штрафних санкцій;
- щодо наданої інформації селищною радою, нарахування орендної плати, а також печатки ГУ;
- щодо грошових зобов"язань як платника податків;
- щодо законодавчих документів та інформації, наданої селищною радою;
- щодо сплати орендної плати;
- щодо розпорядчих документів ГУ, а також щодо площ земельних ділянок;
- щодо рішень про застосування штрафних санкцій;
- щодо розпорядчих, а також нормативних та законодавчих документів;
- щодо кореспонденції ГУ;
- щодо подання звітності ВНМУ.