Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Інформаційний аналіз звернень громадян, що надійшли до Головного управління ДПС у Вінницькій області за ІІІ квартал 2025 року

опубліковано 16 жовтня 2025 о 13:55

1. Звіт про розгляд письмових звернень громадян, надісланих поштою, з використанням мережі Інтернет, засобами електронного зв’язку або переданих громадянином до органу ДПС особисто чи через уповноважену особу

Головним управлінням ДПС у Вінницькій області протягом липня-вересня 2025 року отримано 319 звернення, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян». 

Більшість із загальної кількості звернень надійшло поштою (електронною поштою) - 272. Окрім цього надіслано за належністю від інших органів, установ, організацій - 42, через органи влади (в т.ч. органи прокуратури, правоохоронні органи) - 5 звернень.

За ознакою надходження: 312 звернення - первинні; 7 звернень - дублетні (звернення тієї самої особи (групи осіб) з того самого питання, що відправлено різним адресатам та надіслані ними на розгляд за належністю до органу ДПС).  

За суб’єктом звернень, що надійшли впродовж звітного періоду: 309 індивідуальних звернень; 10 анонімних звернень. 

За типом звернень: 148 - листів звернень; 171 - електронні звернення.

За категоріями авторів звернень: 16 - від учасників бойових дій; 1 - від ветерана праці; 1 - від ветерана військової служби; 3 - від осіб з інвалідністю І групи; 3 - від осіб з інвалідністю ІІ групи; 1 - від осіб з інвалідністю ІІІ групи; 2 - від одиноких матерей; 5 - від багатодітних сімей; 1 - від особи, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи; 1 - від учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. 285 - від інших заявників категорія авторів яких не визначена. 

За соціальним станом авторів звернень: 40 - від пенсіонерів; 2 - від пенсіонерів з числа військовослужбовців; 25 - від селян; 7 - від військовослужбовців; 2 - від учнів та студентів; 2 - від осіб, що позбавлені волі; особи, воля яких обмежена. 241 - від авторів звернень, соціальний стан яких не визначено.

За змістом питань, порушених у зверненнях, більшість з них стосувалися податкової політики (291), зокрема: місцевих податків (175), інформування про ухилення від сплати податків (29), реєстрації та обліку платників (8), податкової звітності (1), контрольно-перевірочної роботи (52), пільг щодо сплати податків, зборів, обов’язкових платежів (13); податку на доходи фізичних осіб (11), реєстраційних номерів облікової картки платника податків (2).

 За результатами розгляду звернень: дано роз’яснення по 279 зверненнях; звернення, що повернуто авторові відповідно до статтей 5, 7 Закону України “Про звернення громадян” - 1 звернення. Відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством. Окрім цього, відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян», не підлягають розгляду 9 анонімних звернень.  

Крім того, забезпечено розгляд 44 запитів на отримання публічної інформації, які надійшли до ГУ ДПС, а саме: від фізичних осіб - 35, юридичних осіб - 8, представників засобів масової інформації - 1.  

Усі відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством, у т.ч. надано інформацію по 40 запитах; перенаправлено за належністю (з одночасним повідомленням запитувача) 1 запит. Ще по 3 запитах інформацію було надано частково, а в частині деяких питань - відмовлено з підстав, визначених статтею 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

2. Звіт про розгляд усних звернень громадян, викладених на особистому прийомі

Впродовж IІІ кварталу керівництвом Головного управління ДПС у Вінницькій області та керівниками структурних підрозділів було проведено 2 особистих прийоми. Питання, що розглядались, стосувались праці та заробітної плати, а також контрольно-перевірочної роботи. Письмові звернення чи скарги під час проведення особистого прийому не подавались.

 3. Звіт про розгляд звернень, що надійшли на сервіс «Пульс»

Впродовж ІІІ кварталу 2025 року на розгляд до ГУ ДПС у Вінницькій області направлено 3 звернення платників, які надійшли на інтерактивний сервіс ІДД ДПС України «Пульс» Контакт-центру ДПС України.  

Із них за тематикою звернень: щодо повернення помилково сплачених коштів - 1; щодо не отримання індивідуальної податкової консультації по ПДФО - 1; щодо проведення контрольно перевірочної роботи - 1 (АНОНІМ). 

Усі питання розглянуто із дотриманням термінів. За результатами розгляду заявники не мають претензій до роботи служби. Випадків формального розгляду, вчинення тиску працівниками ДПС на заявників після звернення на «Пульс» не встановлено.