Ініційована Президентом України Володимиром Зеленським онлайн-платформа «Діалог влади та бізнесу» допомагає оперативно вирішувати питання. В ході чергової зустрічі на платформі з представниками бізнесу та владних структур Вінниччини, заступник начальника ГУ ДПС у Вінницькій області Олена Дробенюк поінформувала про підсумки роботи Офісу податкових консультантів. За її словами, з початку роботи Офісу, майже 500 осіб вже отримали консультації (по Україні ця цифра становить 3500). Тож такий формат роботи податкової служби є дуже затребуваним. Посадовиця нагадала, що в Офісі податкових консультантів щоденно працює не менше шести фахівців відповідних напрямів, які надають консультації з питань:
· оподаткування фізичних осіб;
· оподаткування підприємців (ФОП);
· оподаткування юридичних осіб;
· електронні сервіси та звітність;
· податковий аудит, фактичні перевірки та законодавство щодо РРО/ПРРО;
· підакцизні товари;
· зупинення реєстрації ПН / РК;
· погашення податкового боргу та заборгованості з ЄСВ;
· надання кваліфікованих електронних довірчих послуг.
Проведений аналіз звернень показав, що найчастіше платники зверталися за консультаціями з питань адміністрування місцевих податків та зборів, зокрема, земельного податку та податку на нерухомість. При цьому, піднімалися різні питання: від уточнення даних до порядку застосування ставок та пільгове оподаткування. Були питання і щодо неможливості сплачувати податок через фінансову неспроможність. Тож Олена Дробенюк нагадала, що встановлення ставок місцевих податків і зборів та всі питання щодо пільгового оподаткування – це компетенція виключно органів місцевого самоврядування.
Також платники активно цікавилися питаннями, щодо порядку застосування РРО/ПРРО та змінами щодо порядку отримання ліцензій для здійснення діяльності з підакцизною групою товарів. Принагідно, посадовиця звернула увагу на зміни в частині розміру середньої заробітної плати для ліцензіатів.
Крім того, присутні на заході дізналися, що Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX).
Нагадаємо, що на даний час Офіс функціонує на базі Вінницької ДПІ за адресою: м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка 21. Режим роботи: з понеділка по п’ятницю – з 8.30 до 17.00 (обідня перерва з 12.30 до 13.00). Крім того, за номером телефону 59-23-56 можна здійснити попередній запис на консультацію.