Основним завданням Центрів обслуговування платників податків є створення комфортних умов платникам податків при отриманні адміністративних послуг. Електронне спілкування платників з податківцями і є тим самим зручним, швидким, а головне – безпечним, механізмом. Можливість електронного спілкування забезпечує найпопулярніший сервіс ДПС – Електронний кабінет платника податків. Зокрема, через Електронний кабінет можна формувати та передавати до ДПС податкову звітність, переглядати картки особового рахунку по кожному податку, отримувати довідки, витяги з реєстрів та дані про контрагентів, надсилати запити та отримувати консультації.
Крім того, в Електронному кабінеті вже реалізовано можливість отримувати всі адміністративні послуги, повністю виключивши необхідність особистого відвідування інспекції.
Саме про це і йде мова під час робочих зустрічей начальника Вінницької ДПІ Ольги Шагінян з платниками податків.
У зв’язку з наближенням річного терміну подання звітування очільниця ДПІ акцентувала увагу суб’єктів господарювання на порядку переходу, формування та перевагах подання звітності в онлайн.
Користуючись нагодою, посадовець нагадала платникам про особливості проведення кампанії одноразового добровільного декларування, можливість задекларувати свої активи, які раніше не були оподатковані, таким чином звільнившись від будь-якої відповідальності.
Вінницька ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області