Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У Іллінецькій ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку з питань надання адміністративних послуг

опубліковано 09 грудня 2022 о 16:40

Іллінецька ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області повідомляє, що під час чергової «гарячої» телефонної лінії на питання платників щодо надання адміністративних послуг відповідала начальник Іллінецької ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області Леся Бондар, та старший державний інспектор Олександр Хоменко.

Платників найбільше цікавили питання  про застосування  РРО/ПРРО у зв’язку із збільшенням випадків відключення електроенергії та відсутності інтернет-зв’язку, про що було надано роз’яснення, що відповідно до ст. 5 Закону України від 06.07.1995 № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» (далі – Закон № 265) на період тимчасового, не більше 7 робочих днів, відключення електроенергії проведення розрахункових операцій здійснюється з використанням книги обліку розрахункових операцій (далі – КОРО) та розрахункової книжки (далі – РК) або із застосуванням належним чином зареєстрованого резервного РРО.

Що стосуються суб’єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності ПРРО, то на період відсутності зв'язку між ПРРО та фіскальним сервером контролюючого органу проведення розрахункових операцій здійснюється в режимі офлайн, що може тривати не більше 36 годин, із створенням електронних розрахункових документів, яким присвоюються фіскальні номери із діапазону фіскальних номерів, сформованих фіскальним сервером контролюючого органу, та не більше 168 годин протягом календарного місяця для одного суб’єкта господарювання.

Також платників  цікавили питання отримання довідки про  доходи громадян, правила заповнення форми 20-ОПП та визначення типу об’єктів оподаткування, порядку отримання  реєстраційного номеру облікової картки платника податків.

Відповідаючи на питання, наголошувалось, що отримувати адміністративні послуги ДПС можливо в один із таких способів: в паперовому вигляді або  в електронному.

Акцентували увагу, що  для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків, фізична особа звертається особисто або через представника з наданням нотаріально засвідченої довіреності, документу, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.

При цьому, більш прогресивним та зручним способом є електронний сервіс, який дозволяє в режимі он-лайн фізичній особі – платнику податків засобами “Електронного кабінету” подати до ДПС в електронному вигляді з використанням кваліфікованого електронного підпису запит та отримати відповідь “Відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків”.

При цьому, проінформовано платників, що користувачі Електронного кабінету можуть не тільки авторизуватися, а й підписати електронні документи за допомогою Дія.Підпис. 

Дія.Підпис – кваліфікований цифровий підпис, який дозволяє авторизуватися, отримати доступ до послуг податкової онлайн та підписати електронні документи.  Отримати послугу Дія.Підпис можна безоплатно через застосунок Дія.

З метою правильного заповнення форми 20-ОПП, рекомендовано  суб’єктам господарювання  використовувати інструкцію  та  перелік типів об’єктів оподаткування, що розміщений на  офіційному сайті ДПС України в розділі «Довідники».

Відповідаючи  на питання,  фахівцями наголошувалось  щодо  необхідності протягом місяця надання до податкової служби  інформації щодо змін облікових даних  громадян – місця проживання (місцеперебування), зміна прізвища, імені, по батькові, дати народження, реквізитів документа, що посвідчує особу.  Оскільки, завдяки своєчасно внесеній достовірній інформації про фактичні реєстраційні дані фізичних осіб, громадяни у визначений законодавством термін отримають податкові повідомлення – рішення про нараховані суми податків, зокрема, земельного податку, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та транспортного податку і, відповідно, зможуть своєчасно сплатити податки, не порушуючи граничні терміни сплати та уникнути фінансових санкцій. Подати Заяву можна як до Центрів обслуговування платників, так і через Електронний кабінет. До заяви необхідно долучити копію документа чи сканкопію у разі подання в електронному вигляді, що підтверджує зміни, наприклад, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про зміну імені, паспортні дані і т.д.                   

Наприкінці зустрічі Леся Бондар нагадала, що у разі виникнення  питань стосовно застосовування податкового та іншого законодавства, контроль за виконанням якого покладено на органи ДПС, у них є можливість звернутись на електронну скриньку комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Вінницькій  області за адресою vin.ikc@tax.gov.ua. Ця платформа створена задля якісної та оперативної комунікації податкової служби області з бізнес-спільнотою і громадськістю та забезпечення ефективного зворотного зв’язку.

Іллінецька ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області