Основними завданнями Вінницької державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Вінницькій області є здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг.
За період січень - жовтень 2023 року фахівцями Вінницької ДПІ надано платникам податків 21628 адміністративних послуг.
Найбільш запитуваними є послуги з надання допомоги платникам податків щодо роботи з електронними сервісами ДПС, подання звітності та питання з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки.
Так, за 10 місяців 2023 року видано 14329 карток платників податків. Надано 2798 послуг з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.
За звітний період фахівцями Вінницької ДПІ зареєстровано 10117 платників єдиного податку, надано 9709 витягів з реєстру платників єдиного податку, видано 323 довідки про доходи фізичних осіб – підприємців, зареєстровано 2354 книги обліку розрахункових операцій, 1366 реєстраторів розрахункових операцій та 168 розрахункових книжок.
Опрацьовано 354 звернення від фізичних осіб щодо підтвердження статусу податкового резидента України.
Окрім надання адміністративних послуг в ЦОП платникам та громадянам надавалися консультативні та інформаційні послуги щодо використання програмного забезпечення для подання звітності в електронному вигляді, щодо нарахованих та сплачених до бюджету податків і зборів, порядку заповнення податкових декларацій та розрахунків, користування електронними сервісами ДПС, оподаткування виплат благодійної допомоги внутрішньо переміщеним особам в умовах воєнного стану.
В складних умовах сьогодення платники податків Вінниччини віддають перевагу електронній звітності. В Центрі обслуговування на постійній основі триває роз’яснювальна робота щодо переваг електронного звітування. Так, станом на 01.11.2023 року до Вінницької ДПІ подано 233961 документ податкової звітності, із яких 232335 (99,3%) – засобами комунікаційного зв’язку.
В залі №3 ЦОП організовано робочі місця з доступом до мережі Інтернет, де платники, які отримали електронний цифровий підпис, мають змогу формувати та передавати звітність в електронному вигляді. Для зручності відвідувачів розміщена тематична друкована продукція, оформлені інформаційні стенди, що містять зразки заповнення декларацій, звітів та заяв.
Щоденно фахівці Вінницької ДПІ надають консультації та практичну допомогу з питань формування звітності та роботи сервісу «Електронний кабінет платника https://cabinet.tax.gov.ua», можливостей мобільного застосунку «Моя податкова» та інших сервісів.
Нагадуємо, що отримання електронного цифрового підпису дає можливість подавати податкові декларації та листуватися з податковою через сервіс «Електронний кабінет платника» або через інші програмні забезпечення.
Кваліфікований електронний підпис кожен бажаючий може отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів, у тому числі самостійно за допомогою Інтернет-банкінгу. З питань безкоштовного отримання ключа електронного цифрового підпису платники мають можливість звернутися до Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (ca.tax.gov.ua), що знаходиться в приміщенні Вінницької ЦОП ДПІ за адресою: м.Вінниця, вул. Костянтина Василенка, 21, телефон (0432) 56-09-06.