Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» як дієвий спосіб комунікації з платниками податків

опубліковано 22 грудня 2023 о 11:11

З метою підтримки конструктивного діалогу з платниками податків   у Вінницькій ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області проведено  ряд сеансів телефонного зв’язку «гаряча лінія» з актуальних питань податкового законодавства.

Протягом грудня платники мали змогу отримати кваліфіковані відповіді фахівців на різноманітні питання  щодо оподаткування, новацій законодавства та використання електронних сервісів ДПС. Зокрема, щодо порядку застосування та реєстрації РРО/ПРРО, особливостей застосування штрафних санкцій за порушення готівкових розрахунків, порядку нарахування та сплати мінімального податкового зобов’язання, можливості отримання податкової знижки,  порядку обрання та переходу на спрощену систему оподаткування, ведення  податкового і товарного обліку, проведення звірки та перерахунку по майновим податкам. 

Спілкуючись з платниками, податківці інформували  і про терміни сплати бюджетних платежів, про обов’язковість погашення податкового боргу, а також щодо належного відображення даних по сплаті податків, заповнення «Призначення платежу» в умовах дії міжнародного стандарту ІSО 20022 та про норми Закону №3219-IX.

Також додзвонювачі ставили запитання щодо використання електронних сервісів ДПС України, зокрема, Електронного кабінету та  мобільного застосунку «Моя податкова», отримання адміністративних послуг,  легалізації найманої праці та заробітної плати та ін.    

На всі поставлені питання в ході сеансів «гарячої лінії» були надані кваліфіковані роз’яснення в межах чинного законодавства.