Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Платники Іллінеччини дізнавалися про свої права

опубліковано 08 липня 2024 о 12:43

До Центру обслуговування платників Іллінецької ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області  звертаються громадяни щодо отримання ЕЦП переважно для реалізації права на отримання податкової знижки та отримують кваліфіковані роз'яснення від провідних фахівців щодо застосування норм податкового законодавства.

Кваліфікований електронний підпис (КЕП) – це сучасна та зручна альтернатива традиційному підпису від руки за підтвердження справжності й цілісності електронного документа. Наявність електронного підпису дозволяє отримувати різноманітні державні послуги в режимі онлайн (підпис петицій, оформлення довідок тощо), входити до особистого кабінету платника податків, здавати фінансову, податкову, бухгалтерську та інші види звітності, та ще багато іншого.

Електронний цифровий підпис (ЕЦП) ідентифікує особу та забезпечує цілісність електронних даних. Скористатися послугою може як фізична так і юридична особа. ЕЦП надає багато можливостей , а саме : 

- відзвітуватися у Податкову; 

- відкрити ФОП чи закрити, внести зміни до даних чи додати КВЕДИ; 

- зареєструвати ТОВ; 

- налагодити електронний документообіг; 

- отримати витяг щодо стану розрахунків; 

- укласти договір; 

- отримати інформацію про себе і своє майно з Держреєстрів України та багато іншого.

Щоб згенерувати електронний цифровий підпис (КЕП) у податковій необхідно:

· прийти до найближчого відділення Державної податкової служби;

· з собою необхідно мати оригінали та завірені копії паспорта громадянина України, реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційного номера), посвідчення біженця або посвідки на постійне (тимчасове) місце проживання (за наявності), та флешку, на яку ви збережете свій КЕП. 

Зверніть увагу! Оскільки кваліфіковані сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді, то генерація особистих ключів виконується на носії користувача. Так згенерувати електронний підпис у податковій можна з документами та власною флешкою.

Відповідно до Закону України Про електронні довірчі послуги, строк дії кваліфікованого електронного підпису – до 2-х років.