Нещодавно начальником Чернівецької ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області Галиною Новгородською проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо електронної взаємодії платників податків з податковою службою та переваг подання звітності в електронному вигляді.
Під час «гарячої лінії» посадовець проінформувала платників про діючі електронні сервіси ДПС України, зокрема «Електронний кабінет». Вона розповіла, що Електронний кабінет є найбільшим популярним, захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом ДПС та максимально спрощує взаємодію платників з представниками податкової служби. За допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» платники мають можливість дистанційної роботи в режимі онлайн, зокрема подати та переглянути подану звітність, перевірити стан розрахунків з бюджетом, зареєструвати програмний РРО, отримати довідку про доходи та отримати податкове повідомлення-рішення про сплату майнових податків.
Також Галина Новгородська проінформувала, що для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий Е-кабінет, який, зокрема, надає можливість: доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів); доступу до сформованих податкових повідомлень-рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю; подання декларації про майновий стан і доходи; отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Посадовець також проінформувала, що для роботи у приватній частині електронного сервісу використовується кваліфікований електронний підпис, отриманий у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг або Інтегрована система електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID).
Під час спілкування податківець порекомендувала додзвонювачам використовувати новий мобільний застосунок «Моя податкова», за допомогою якого можливо в режимі реального часу дізнатися про наявність чи відсутність податкового боргу, сплатити податки до бюджету, отримати повідомлення про нарахування земельного податку, мінімального податкового зобов’язання.
Платники податків, які зателефонували на «гарячу лінію», отримали фахові відповіді на всі запитання, які їх цікавили.