Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Вінницька ДПІ: про  новації податкового законодавства та звітування для юридичних осіб під час  «гарячої лінії»

опубліковано 28 лютого 2025 о 10:21

Цього разу з суб’єктами господарювання під час сеансу телефонної «гарячої лінії» спілкувалася заступник начальника управління оподаткування юридичних осіб -  начальник відділу податків  і зборів з юридичних осіб у галузі  оптової та роздрібної торгівлі  Головного управління ДПС у Вінницькій області Галина Кулик. 

 Найбільша кількість питань стосувалася порядку заповнення декларації  по податку на прибуток та додатків до неї, звіту неприбуткових організацій, декларації по єдиному податку, порядку  заповнення додатку 2 до декларації з податку на додану вартість та механізму виправлення помилок, допущених платниками. 

Щодо новацій законодавства, то питання платників стосувалися змін внесених до Податкового кодексу Законом України від 10 жовтня 2024 року №4015-ІХ. Зокрема, запровадження авансових платежів з податку на прибуток платниками, які здійснюють роздрібну торгівлю пальним. Так, авансові платежі  сплачуються щомісяця не пізніше 20-го числа поточного місяця в розмірі, встановленому в залежності від виду пального. Для сплати авансових внесків відкрито новий бюджетний рахунок за кодом класифікації доходів бюджету 11021800. При цьому, посадовець акцентувала увагу, що критерієм для сплати  авансових внесків є наявність ліцензії на право торгівлі за  кожне місце роздрібної торгівлі пальним, інформація щодо якого внесена до Єдиного реєстру ліцензіатів та місць обігу пального станом на перше число поточного місяця.

Відповідаючи на питання щодо новацій, запроваджених Законом України від 18 червня 2024 року № 3813-IX Галина Кулик нагадувала платникам про переваги для доброчесних платників, про затвердження Переліку платників податків з високим рівнем добровільного дотримання податкового законодавства  та  переліку закріплених комплаєнс-менеджерів.

 В ході «гарячої лінії» надано відповіді в межах чинного законодавства на всі поставлені питання  платників.