Під час робочих зустрічей фахівці Вінницької ДПІ Головного управління ДПС у Вінницькій області інформують платників податків про порядок та переваги листування з податковими органами через Електронний кабінет.
Так, Електронний кабінет є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом, який спрощує процес отримання податкових послуг платниками податків, мінімізує безпосередній контакт з органами ДПС та унеможливлює виникнення корупційних ризиків при наданні послуг.
Фахівці Центру обслуговування платників роз’яснюють бажаючим механізм переходу на електронне спілкування з ДПС та надають практичну допомогу в поданні заяви.
Серед переваг здійснення листування контролюючих органів з платниками податків в електронній формі податківці відзначають:
- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;
- митєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);
- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;
- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;
- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті.
В ЦОП наголошують, що можливість здійснення листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами. Скориставшись такою послугою платники податків отримують економію свого робочого часу, а також власних коштів на придбання поштових конвертів. Крім того, листи, надіслані до податкового органу в електронному вигляді, не потребують дублювання на паперових носіях.