Черговий сеанс «гарячої» телефонної лінії відбувся днями у Вінницькій ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області. На питання платників щодо електронних сервісів ДПС відповідала заступник начальника Вінницької ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області – начальник відділу обліку платників, об’єктів оподаткування та ведення реєстрів Василина Мізяківська. Так, посадовець наголошувала на перевагах дистанційного спілкування з податковою із застосуванням електронних сервісів ДПС України. Зокрема, завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію. Процедури, які раніше потребували значного часу та фізичної присутності у податковій, тепер виконуються зі смартфона або комп’ютера.
Серед корисних сервісів, які можливо використовувати при здійсненні діяльності суб’єктами господарювання та фізичними особами є такі:
- офіційний сайт ДПС (на сайті можна читати новини законодавства, роз’яснення, публікації, матеріали щодо перевірок, інтерв’ю посадових осіб податкової служби. Також є телефони гарячої лінії та електронна адреса на які може підприємець звернутися та отримати відповідь);
- чат-бот «Info TAX», мобільне та швидке отримання інформації прямо у смартфоні щодо стану розрахунків з бюджетом, результати обробки документів, строки подання звітності та сплати податків;
- низка сервісів податкової служби доступна на порталі «ДІЯ» в розділі «Мої податки» (використовують для реєстрації та внесення змін щодо ФОП, можливо сплатити податки та подати звітність).
Також, Василина Мізяківська роз’яснювала платникам порядок подання заяви про бажання отримувати документи через Електронний кабінет, порядок формування податкової звітності, механізм повернення помилково сплачених сум грошових зобов’язань та отримання довідок та ППР по майнових податках в електронному вигляді.
Всім платникам податків, що зателефонували на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь згідно чинного законодавства.