Впродовж поточного року фахівцями Центрів обслуговування платників Тульчинської ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області надано платникам адміністративних послуг – 8 577, з них в електронній формі – 1 479.
Найчастіше громадяни звертались за отриманням адміністративних послуг з видачі: картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податку та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про джерела та суми нарахованого доходу, нарахованого (перерахованого) податку та військового збору, яких надано – 4 669 та 1 599 відповідно.
Також було надано витягів з реєстру платників єдиного податку – 1 019, витягів з реєстру платників податку на додану вартість – 44 та довідок-підтвердження статусу податкового резидента України - 33. Крім цього зареєстровано:
- реєстраторів розрахункових операцій - 147;
- книг обліку розрахункових операцій – 298;
- розрахункових книжок -401.
Щоденно опрацьовуються відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань щодо реєстрації та обліку платників. Таких відомостей протягом звітного періоду було опрацьовано – 2 474, також було опрацьовано заяв про погодження довідок-розрахунків про видачу коштів для виплати заробітної плати без перевірки сум сплати єдиного внеску - 185, з яких погоджено - 158.
Постійно у ЦОП надаються і інші послуги, зокрема консультації щодо реєстрації підприємницької діяльності, застосування РРО/ПРРО, декларування доходів, застосування права на податкову знижку, роз’яснення щодо МПЗ та функціонування електронних сервісів ДПС та мобільного за стосунку «Моя податкова» тощо.
Крім того, варто відмітити, що податкова служба прагне, щоб кожен громадянин та бізнес - спільнота мали можливість отримати необхідні послуги швидко, зрозуміло та з повагою до своїх потреб.
у ДПІ зауважують, що Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX).
Завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua/ ) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію.
Тульчинська ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області