Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Вінницька ДПІ: про надання адміністративних послуг - під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія»

опубліковано 22 вересня 2025 о 08:25

На питання платників під час сеансу телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Адміністративні послуги: актуальні питання» відповідала  начальник Вінницької ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області  Ольга Шагінян.  

Найбільше питань  стосувалися порядку надання конкретних адміністративних послуг, зокрема, отримання реєстраційного номеру облікової картки платника дитині, обов’язку громадян щодо своєчасного внесення  зміни до облікових даних платника в Єдиному державному реєстрі фізичних осіб, видачі довідки про доходи, тощо. 

Особливу увагу під час надання відповідей посадовець акцентувала на можливості використання е-сервісів - «Електронного кабінету» та мобільного застосунку «Моя податкова», які значно спрощують виконання платниками податкових зобов’язань та застерігають їх від допущення помилок при сплаті податків та єдиного внеску. 

Наголошувала, що за допомогою Е-сервісів авторизовані платники мають можливість переглянути сформовані податкові повідомлення-рішення про суми нарахованих їм податкових зобов’язань щодо плати за землю або податку на нерухоме майно, перевіряти стан розрахунків з бюджетом і отримувати відомості про виплачені доходи, подати податкову декларацію на отримання податкової знижки, повідомити про зміни в облікових даних тощо. 

Серд іншого посадовиця нагадала, що Державною податковою службою вже реалізовані та продовжують створюватися умови для безбарʼєрного простору, зокрема по напряму цифрова безбарʼєрність: забезпечено рівний доступу до цифрових технологій та онлайн-послуг (Електронний кабінет, застосунок «Моя податкова», чатбот InfoTAX ).

Завдяки таким можливостям, як Електронний кабінет платника (https://cabinet.tax.gov.ua / ) та мобільний застосунок «Моя податкова», користувачі можуть: подавати декларації і звітність онлайн, здійснювати листування з податковими органами, переглядати особисті податкові нарахування та сплати, отримувати консультації та довідкову інформацію.

Також, Ольга Шагінян, інформувала додзвонювачів про  переваги здійснення листування з податковими органами в електронному вигляді та  про порядок подання платниками заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет. 

 На всі питання платників надано вичерпні  та кваліфіковані  відповіді.