Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Вінницька ДПІ: про зручність і доступність податкових сервісів платникам податків

опубліковано 07 жовтня 2025 о 08:51

Фахівці Центру обслуговування платників податків Вінницької ДПІ під час робочих зустрічей активно закликають платників податків долучитися до максимального використання електронних сервісів ДПС. Зокрема,  зазначають, що в умовах сьогодення на перший план виступають електронні послуги, за допомогою яких можна швидко отримати будь-яку податкову інформацію, мінімізувати ризики недотримання платниками податкового законодавства.

Розповідають  про можливість електронного листування з органами ДПС через Електронний кабінет платника податків. Звертають увагу, що такий формат обміну документами не лише зменшує витрати часу, а й дозволяє зберігати всю переписку в одному місці.

Для офіційного листування з ДПС через «Електронний кабінет» необхідно подати Заяву про бажання отримувати документи в електронному вигляді.

Форми заяви:

J1391602 — для юридичних осіб;

F1391602 — для фізичних осіб.

Завдяки оновленому функціоналу Електронного кабінету зробити це стало ще простіше. Щоб подати заяву необхідно увійти до приватної частини Електронного кабінету. В меню «Налаштування» необхідно обрати вкладку «Бажання листування з податковою», натисніть «Бажаю отримувати документи» та вказати електронну адресу, на будуть отримуватися повідомлення про надходження документів в Електронний кабінет, підписати  КЕП та надіслати.

Акцентують увагу на перевагах функціонування Електронного кабінету, за допомогою якого можна надсилати документи і звітність, отримувати довідки про відсутність заборгованості, подавати запити та заяви, а також перевіряти стан розрахунків із бюджетом. При цьому, подання документів в електронному вигляді дозволяє економити час, уникати черг, отримувати актуальні дані та автоматично формувати архів електронних копій документів. Також можна скористатися мобільним застосунком «Моя податкова», який дозволяє не лише переглядати інформацію про нарахування, а й сплачувати податки та збори, підписуючи документи кваліфікованим електронним підписом.

Також зазначають, що електронні сервіси ДПС забезпечують доступність податкових послуг для всіх категорій платників, у тому числі для людей з інвалідністю та маломобільних груп. Це частина впровадження принципів безбар’єрності у податковій службі.