Під час зустрічей із платниками фахівці Тульчинської ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області інформують їх про можливість надання посадовим особам ДПС електронних копій цифрових документів платників під час надання адміністративних послуг (зокрема, під час проведення процедур реєстрації, внесення змін до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків, а також під час видачі документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, та відомостей з Державного реєстру).
Для цього фізична особа – користувач Дії при особистому відвідуванні центру обслуговування платників ДПС, де отримується адміністративна послуга, може поділитися цифровою копією документа зі смартфона:
тисне на цифровий документ у застосунку Дія, щоб згенерувати штрихкод на зворотному боці картки документа;
співробітник територіального органу ДПС вносить в інформаційну систему ДПС 13-значний код, указаний під штрихкодом;
користувачу у застосунок Дія надходить запит на надання копій цифрових документів;
користувач підтверджує передачу копій Дія.Підписом;
у разі успішного накладення підпису копії документів будуть надіслані в систему ДПС;
система ДПС отримує цифрові копії у форматі підписаного pdf та метаданих (json).
Чому це безпечно:
дані передаються лише в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані (отже, прочитані та оброблені) лише тим органом, який їх запитав у користувача;
зашифрований пакет з даними надсилається на сервер органу лише після дозволу користувача, який він надає в застосунку Дія безпосередньо перед відправленням;
кожна цифрова копія документа містить інформацію про отримувача, його відділення та дату її формування;
органом забезпечується дотримання вимог законодавства про захист персональних даних.
Тульчинська ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області