Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про роботу ЦОП Жмеринської ДПІ 

опубліковано 08 грудня 2025 о 16:06

У Центрі обслуговування платників Жмеринської ДПІ Головного управління ДПС у Вінницькій області інформують, що у січні-листопаді адміністративну послугу з отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків отримали  4473 платника.

Фахівці ЦОП зазначають, що за зверненням фізичної особи, її представника контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі (картка платника податків). В документі зазначається реєстраційний номер облікової картки платника податків. У разі необхідності повторного отримання картки РНОКПП з причини її втрати або зіпсування фізична особа - платник податків подає до контролюючого органу Заяву за формою № 5ДР.

 Також, податківці нагадують платникам податків про обов’язок повідомляти контролюючий орган про зміни в облікових даних. Такі дії необхідні для забезпечення коректності інформації у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, а також для уникнення можливих непорозумінь під час отримання адміністративних та податкових послуг.

 Під час спілкування з платниками фахівці роз’яснюють, що до облікових даних, зокрема, належать: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), місце проживання, місце народження, серія та номер паспорта, громадянство тощо. У разі зміни будь-якої з цих відомостей фізична особа повинна протягом 30 календарних днів з моменту внесення змін до відповідних документів подати заяву за формою № 5ДР до податкового органу за місцем реєстрації.

 Оновлені дані можна подати як особисто, так і через уповноважену особу. При цьому необхідно пред’явити документ, що посвідчує особу, а також нові документи, які підтверджують зміну облікових даних. У разі подання заяви представником також необхідна довіреність на представництво інтересів платника.

 Для зручності платників податків ДПС надає можливість подання форми № 5ДР в електронному вигляді через інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет», доступну за посиланням: https://cabinet.tax.gov.ua. Це дозволяє заощадити час та оперативно оновити облікові дані без необхідності особистого відвідування податкової інспекції.

 Податківці наголошують, що своєчасне інформування про зміну облікових даних є запорукою правильного ведення податкового обліку та уникнення можливих ускладнень під час подання звітності або отримання податкових пільг. Детальну інформацію можна знайти на офіційному вебпорталі ДПС України: https://tax.gov.ua.

В Центрі обслуговування платників податків Жмеринської ДПІ  ГУ ДПС у Вінницькій області нагадують, що відповідно до п.п. 3 п.п. 1.1 п. 16 прим. 1 підрозд. 10 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) платниками військового збору є платники єдиного податку третьої групи.

 Військовий збір платниками ЄП третьої групи сплачується протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації платника єдиного податку за податковий (звітний) квартал, за ставкою 1 відс. від доходу

 Згідно з абзацом першим п. 296.3 ст. 296 ПКУ платники єдиного податку третьої групи подають до контролюючого органу податкову декларацію платника єдиного податку у строки, встановлені для квартального податкового (звітного) періоду, тобто протягом 40 календарних днів  по закінченню звітного кварталу. 

 При цьому, звертаємо увагу, що у 2025 році декларація  по єдиному податку подається за новою формою з урахуванням   податкового зобов’язання з військового збору.

Також щоденно працівники ЦОП проводять роз’яснювальну роботу з суб’єктами господарювання щодо функціонування електронних сервісів ДПС  та інформують про можливість платників отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до служби.

Для цього на вебпорталі ДПС України забезпечено доступ до низки безкоштовних електронних сервісів.

Впровадження інноваційних ІТ дає змогу зберегти дорогоцінний час для бізнесу та здійснити спілкування з податковою службою комфортно.

Електронний кабінет – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.

Електронний кабінет надає безконтактні способи взаємодії платників податків та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Просте логічне програмне забезпечення максимально спрощує адміністрування податків та взаємодію з представниками податкової служби. Значною мірою зменшується й адміністративне навантаження на контролюючі органи, а також знижуються витрати на комунікацію у паперовій формі.

На сьогодні доступний мобільний застосунок «Моя податкова». Мобільний застосунок надає можливість швидко отримувати необхідну інформацію, подавати заяви та декларації, сплачувати податки. 

Призначення електронних  сервісів – надати платнику податків можливість реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування у режимі онлайн, суттєво зменшити витрати платників на адміністрування податків і зробити інформацію щодо кожного платника податків доступною та прозорою.

Платників та громадян максимально спрямовують користуватись послугами ДПС дистанційно, усвідомити переваги такого формату спілкування з податковими органами, адже скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua) є можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до центрів обслуговування платникі

Додамо, що працівники Центрів обслуговування платників Жмеринської ДПІ та Шаргородського сектору обслуговування платників постійно надається практична допомога по освоєнню електронних сервісів ДПС як громадянам, так і фізичним особам-підприємцям.