Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

 Вінницька ДПІ: про актуальні питання податкового законодавства та електронні сервіси під час «гарячої  лінії»

опубліковано 22 грудня 2025 о 09:21

Днями начальник Вінницької ДПІ ГУ ДПС у Вінницькій області  Ольга Шагінян  провела черговий сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з платниками податків щодо актуальних питань податкового законодавства та використання електронних сервісів ДПС. 

Додзвонювачів цікавили питання щодо отримання податкової знижки. Тож посадовець детально роз’яснила: які витрати включаються до податкової знижки; як правильно підготувати відповідні документи; які строки та способи подання декларації про майновий стан і доходи з метою отримання знижки, наголошуючи, що  правом на податкову знижку  за 2024 рік платник може скористатися тільки до кінця поточного року, на наступні податкові роки  таке право не переноситься.  

Також, платники отримали відповіді на питання щодо: умов та порядку отримання адміністративних послуг, які надаються податковими органами; особливостей подання документів; роботи Центру обслуговування платників; можливостей отримання послуг онлайн через електронні сервіси ДПС.

Найбільш популярний серед сервісів – це Електронний кабінет.  Наразі кожен користувач цього сервісу має можливість листуватися з податковими органами в електронному вигляді шляхом подання Заяви про бажання отримувати документ через Електронний кабінет (Заява).

Після подання заяви на електронну пошту надсилається повідомлення про надходження усіх документів до особистого Електронного кабінету.

Користаючись нагодою, посадовець інформувала платників, що листування в електронній формі створює умови для оперативної, надійної та зручної взаємодії платників податків із контролюючими органами та має ряд переваг.  Зокрема:

- отримання документів від контролюючого органу в електронному вигляді через Електронний кабінет;

- миттєве отримання повідомлень на електронну пошту про надходження документів в Електронний кабінет (інформації про вид документа, дату та час його надіслання в Електронний кабінет);

- забезпечення своєчасного отримання повідомлень, вимог, рішень та іншої офіційної кореспонденції;

- зменшення кількості особистих візитів до контролюючих органів;

- постійний доступ до архіву листування в Електронному кабінеті. 

Кожному платнику податків, який зателефонував на «гарячу лінію», було надано повну та вичерпну відповідь.