ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що для уникнення фактів відмови реєстрації, приймання та обробки акцизних накладних, з урахуванням необхідності дотримання сукупності вимог під час їх реєстрації та коректного відображення в Системі електронного адміністрування реалізації пального та спирту етилового, суб’єктам господарювання, що зберігають пальне виключно для потреб власного споживання або промислової переробки без отримання ними ліцензії на право зберігання пального, на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки рекомендовано надіслати до ДПС лист у довільній формі з повідомленням даних суб’єкта господарювання, коду згідно з ЄДРПОУ (РНОКПП – для фізичних осіб підприємців), для включення такого суб’єкта господарювання до відповідного довідника суб’єктів господарювання, які мають право на зберігання пального без отримання ліцензії на право зберігання пального, на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки. Суб’єкт господарювання, що здійснює зберігання пального, яке споживається для заправлення електрогенераторної установки в обсязі понад 2000 літрів на кожному об’єкті, що забезпечений електрогенераторною установкою, подає до територіальних органів центрального органу виконавчої влади, що реалізують державну податкову політику (Головних управлінь ДПС в областях та м. Києві), за місцем здійснення зберігання пального Декларацію для включення такого суб’єкта господарювання до Довідника.
У разі відсутності у суб’єкта господарювання, який реалізує пальне (крім суб’єктів господарювання, які здійснюють оптову або роздрібну торгівлю пальним виключно у споживчій тарі об’ємом до 5 літрів включно), ліцензії на право здійснення оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, такому суб’єкту господарювання буде відмовлено у реєстрації акцизної накладної на реалізацію пального.
У разі складання акцизної накладної на отримувача пального – неплатника акцизного податку, у якого відсутня ліцензія на право зберігання пального (за виключенням суб’єктів господарювання, які мають право на зберігання пального без отримання ліцензії на право зберігання пального, на право зберігання пального виключно для потреб власного споживання та/або промислової переробки) у реєстрації акцизної накладної на реалізацію пального такому суб’єкту господарювання буде відмовлено.
Детальніше: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=44194