Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Центри обслуговування платників Головного управління ДПС у Вінницькій області змінюють години прийому відвідувачів

опубліковано 24 червня 2020 о 13:29

В зв’язку із прийняттям постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 року №392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», з урахуванням змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 року №500 «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України» з 24 червня 2020 року Центри обслуговування платників Головного управління ДПС у Вінницькій області (далі - Центри) здійснюють прийом відвідувачів за оновленим графіком.

Прийом відвідувачів здійснюється з понеділка по четвер з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв., у п’ятницю – з 10 год. 00 хв. до 15 год. 45 хв. Обідня перерва з 12 год. 00 хв. до 12 год. 45 хв., технічні перерви для санітарної обробки та провітрювання кожні дві години на 10-15 хв.

Для зменшення скупчення відвідувачів рекомендуємо платникам податків здійснювати візит до Центрів за попереднім записом на конкретну годину прийому. Перелік телефонів Центрів, за якими здійснюється попередній запис розміщено за посиланням.

До Центрів платники мають право заходити тільки у захисній масці, гумових рукавичках та після дезінфекції рук. Дезінфікуючі засоби для працівників та відвідувачів розміщені в кожному Центрі. Громадяни, які мають ознаки інфекційних захворювань та без масок у приміщення Центрів допускатися не будуть.

Також передбачено обмеження кількості одночасного перебування людей в залах обслуговування Центрів (на одного працівника Центру – один відвідувач) та дотримання відстані між відвідувачами, які очікують дозволу на вхід до приміщень не менше ніж 1,5 метри (розмежувальні лінії нанесені на підлозі).

Приймання усієї вхідної кореспонденції, у тому числі заяв на отримання послуг, здійснюється виключно через скриньки, електронну пошту, режим листування в Електронному кабінеті та поштою.

Нагадуємо, що за допомогою меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету платники податків мають можливість надіслати лист (запит, звернення тощо) до відповідного органу ДПС у форматі pdf (обмеження 2 МБ).

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за посиланням http://cabinet.tax.gov.ua/.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (кваліфікованого електронного підпису), отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.