Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Електронний цифровий підпис – шлях до більших можливостей

, опубліковано 26 лютого 2021 о 11:17

Щоб використовувати сучасні програмні продукти, в т.ч. при спілкуванні з податковою службою, необхідно отримати електронний цифровий підпис, який за правовим статусом прирівняний до власноручного підпису або печатки. За його допомогою можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися в «Електронному кабінеті»  тощо. Документи, підписані за допомогою ЕЦП, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні оскільки електронний цифровий підпис ідентифікує конкретну особу. Отримати електронний цифровий підпис можна в одному з Акредитованих центрів сертифікації ключів, перелік яких наведено в Електронному реєстрі. Одним із таких центрів є Інформаційно-довідковий департамент ДПС України. Як працює вінницький відділ, з якими труднощами зустрічається, та що слід вдосконалити, щоб збільшити кількість користувачів ЕЦП, йшлося на нещодавній зустрічі начальника ГУ ДПС у Вінницькій області Миколи Суржикова з керівником Вінницького пункту Вадимом Волковим.

Нагадаємо, що для отримання ЕДП користувачу необхідно:

- ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП;

- здійснити попередній запис до відповідного ВПР (у разі потреби отримати консультацію) засобами телефонного зв’язку починаючи з 8 год. 15 хв. (режим роботи ВПР та засоби зв’язку опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі Надавача у розділі «Контакти». Звертаємо Вашу увагу на те, що попередній запис здійснюється протягом дня на наступний робочий день (рекомендований час попереднього запису з 8 год. 15 хв. до 9 год. 00 хв.);

- підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» офіційного інформаційного ресурсу Надавача, обравши відповідну категорію;

- прийти у відповідний ВПР на зазначений час з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів (ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів).

У м. Вінниці  пункт працює за адресою вул. Костянтина Василенка, буд. 21, 1-й пов., зал №1 ЦОП за попереднім записом. Телефон для запису та консультацій: (0432) 56-09-06.


Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua 

Підписуйтесь на сторінку Державної податкової служби України у Facebook facebook.com/TaxUkraine

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»