Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації за лютий 2021 року

, опубліковано 02 березня 2021 о 15:04

Протягом лютого 2021 року до ГУ ДПС у Вінницькій області надійшло 360 письмових звернень громадян, 20 з яких підпадають під дію Закону “Про звернення громадян”. За формою надходження 3 звернення надійшло засобами електронного зв'язку, решта - поштою. За змістом питань, порушених у зверненнях, більшість з них стосувалися податку на майно (земля, нерухомість, транспорт), пільг щодо сплати податків, зборів, реєстрації та обліку платників податків, контрольно-перевірочної роботи.

Окрім цього протягом звітного місяця до Головного управління ДПС у Вінницькій області надійшло 9 (лютий 2020 року - 7) запитів на отримання публічної інформації, 5 з яких - від фізичних осіб, 2 - від юридичних, 1 - від об”єднання громадян, 1 - від представника засобів масової інформації. За формою надходження 6 запитів надійшло на електронну скриньку, 2 - через електронний кабінет платника, 1 - поштою.

Запитувачі, зокрема, зверталися з проханням надати інформацію щодо бюджетних рахунків, перебування на податковому обліку, а також інформації про третіх осіб.

За результатами розгляду задоволено 7 запитів, відмовлено в задоволенні 1 запиту (відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»), ще по 1 запиту надано проміжну відповідь інформаційного змісту щодо невідповідності вимогам до ЗПІ та розгляду у порядку та строки, визначені спеціальними законами України. Відповіді надано з дотриманням термінів, встановлених законодавством, та направлено на вказані запитувачами поштові чи електронні адреси.

Впродовж лютого 2021 року на розгляд до ГУ ДПС у Вінницькій області направлено 7 (за лютий 2020 року - 5) запитів платників Вінниччини, що надійшли на інтерактивний сервіс «Пульс» Державної податкової служби України. У зверненнях порушувались питання щодо:

 роботи органів ДПС - у 6 випадках, а саме щодо:

- реєстрації підприємницької діяльності (Вінницька ДПІ) -2

- списання штрафних санкцій  (Вінницька ДПІ)

- внесення Змін до реєстраційних даних  (Вінницька ДПІ)

-списання заборгованості платника по єдиному внеску (Могилів-Подільська ДПІ)

- щодо незарахування в ІКП сплачених коштів (ГУ ДПС у області)

інших питань - у 1 випадку (щодо порушень касової дисципліни суб'єктом підприємницької діяльності).

Усі питання було розглянуто вчасно. Про результати розгляду повідомлено заявників та надано відповіді на питання, порушені у зверненнях.

Сектор розгляду звернень громадян та доступу до публічної інформації ГУ ДПС у області