Головне управління ДПС у Вінницькій області нагадує, для того, щоб фізична особа-громадянин дізналась про стан розрахунків із бюджетом за податками та зборами без наявності кваліфікованого електронного підпису вона, насамперед, має звернутися з письмовою заявою до органу ДПС за місцем своєї реєстрації (податкової адреси).
За такою письмовою заявою фізичної особи-громадянина орган ДПС надає письмовий документ щодо стану розрахунків цього платника за податками, зборами у довільній формі. Такий письмовий документ видається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви, в якій фізичною особою-громадянином зазначено платежі і період, щодо яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетами.
Зауважимо, що з метою обліку нарахованих і сплачених, повернутих та відшкодованих сум платежів територіальними органами ДПС відкриваються інтегровані картки платника за кожним платником та кожним видом платежу, які мають сплачуватися такими платниками на рахунки, відкриті в розрізі адміністративно-територіальних одиниць (п. 1 підрозд. 1 розд. ІІ Порядку ведення податковими органами оперативного обліку податків, зборів, платежів та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 12 січня 2021 року №5).
Інтегрована картка платника містить інформацію про облікові операції та облікові показники, які характеризують стан розрахунків платника з бюджетами та фондами загальнообов’язкового державного соціального і пенсійного страхування за відповідним видом платежу та відповідною адміністративно-територіальною одиницею. Така картка відкривається:
за місцем проживання осіб (фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців, самозайнятих осіб) (основне місце обліку);
за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням, або через які проводиться діяльність (неосновне місце обліку).