Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Особливості реєстрації податкової накладної в ЄРПН

, опубліковано 05 серпня 2021 о 13:27

 За інформацією управління з питань виявлення та опрацювання податкових ризиків Головного управління ДПС у Вінницькій області  реєстрація податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних здійснюється відповідно до вимог Податкового Кодексу України  та Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2010 року № 1246 (зі змінами) (далі – Порядок № 1246).

Після надходження податкової накладної до ЄРПН, в автоматизованому режимі здійснюється її перевірка, в т.ч. чинності кваліфікованого електронного підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника ПДВ податкової накладної, дотримання вимог Законів України "Про електронні довірчі послуги", "Про електронні документи та електронний документообіг" та Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженого в установленому порядку (п. 12 Порядку № 1246).

Перевірка права складання та підписання податкової накладної  відповідальними особами підприємства здійснюється на підставі отриманих даних:

- Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - щодо керівника підприємства;

- поданої до ДПС заяви за формою 1-ОПП - щодо головного бухгалтера підприємства;

- Повідомлення підприємства про надання інформації щодо кваліфікованого електронного підпису, в якому зазначені сертифікати відповідальних осіб, яким делеговано право підпису електронних документів.

Отже, якщо відомості про особу, яка склала податкову накладну не відповідають кваліфікованому електронному підпису особи, що підписала документ або електронний підпис особи, що підписала документ не був чинним на дату його складання, такі податкові до реєстрації в ЄРПН не приймаються.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» 

Сектор інформаційної взаємодії