Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Скільки кваліфікованих електронних підписів може отримати суб’єкт господарювання?

, опубліковано 27 вересня 2021 о 15:13

Головне управління ДПС у Вінницькій області нагадує, порядок видачі та функціонування кваліфікованого електронного підпису регулюється нормами Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» (далі – Закон).

Так, відповідно до п.п. 23 п. 1 ст. 1 Закону кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП) – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

Разом із тим Закон № 2155 не обмежує суб’єкта господарювання у праві мати декілька КЕП.

Отже, суб’єкт господарювання може отримати в Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС декілька КЕП на одну і ту ж саму особу. Такі отримані КЕП є різними, оскільки засобами кваліфікованого електронного підпису чи печатки забезпечується належний рівень унікальності пари ключів, що ними генеруються.

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua 

Підписуйтесь на сторінку Державної податкової служби України у Facebook facebook.com/TaxUkraine

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»