У складні часи поширення коронавірусної хвороби COVID-19, а також задля економії часу, Головне управління ДПС у Вінницькій області рекомендує платникам податків обирати електронний формат спілкування з податковими органами.
У службі наголошують, що електронні сервіси ДПС, зокрема, сервіси Електронного кабінету надають змогу подати податкові декларації (розрахунки), надіслати заяви, листи, отримати довідки й ознайомитись із корисною інформацією, не відвідуючи контролюючі органи, засобами електронного зв’язку через Електронний кабінет
Отож, завітавши у розділ «Електронний кабінет» за гіперпосиланням https://cabinet.tax.gov.ua/ на офіційному вебпорталі ДПС чи субсайті ГУ ДПС у Вінницькій області ви можете отримати:
- Інформацію про стан розрахунків з бюджетом можна отримати у меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету. Так, запит про отримання витягу щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС надсилається за формою «F/J1300204» через меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету. На Запит платника податків відповідь надсилається через Електронний кабінет не пізніше 15-ти робочих днів з дня його отримання у вигляді витягу з інформаційної системи органів ДПС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами за формою «F/J1400204» (далі – Витяг). Витяг формується за період вибраний платником податків при створені Запиту з урахуванням строків давності.
- Надіслати через Електронний кабінет заяву про повернення помилково/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань та пені за формою J/F 1302001 разом з копією платіжного документа, який надсилається як документ довільного формату ( форма F/J 1360102).Звертаємо увагу, що заява про повернення помилково та/або надмiру сплачених сум грошових зобов’язань та пенi подається платником до територіального органу ДПС за місцем адміністрування (обліку) помилково та/або надміру сплаченої суми.
- У меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету платник може створити та надіслати Заяву про надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи за формою J1300305 (для юридичних осіб) або F1300305 (для фізичних осіб).
- Надіслати лист (запит тощо) у довільній формі через Електронний кабінет до відповідного органу ДПС за місцезнаходженням юридичної особи (місцем проживання фізичної особи) щодо отримання довідки-підтвердження статусу податкового резидента України (далі – Довідка). Такий лист (запит) може надіслати будь-який платник податку: юридична особа, фізична особа - підприємець, фізична особа може
- У меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету створено можливість надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДПС.
- У меню «Стан розрахунків з бюджетом» приватної частини Електронного кабінету фізичні особи мають можливість після ідентифікації за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори чи платежі за допомогою платіжної карти.
Наголосимо, що у приватній частині Електронного кабінету інформація щодо облікових даних, поданої звітності, стану розрахунків з бюджетом, листів, запитів, реєстрації податкових накладних та інших сервісів оновлюється в режимі реального часу.
Утім, зауважимо, що робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Підписуйтесь на сторінку Державної податкової служби України у Facebook facebook.com/TaxUkraine
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»