Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Отримуємо кваліфікований електронний підпис у Кваліфікованого надавача ЕДП ІДД ДПС

, опубліковано 15 листопада 2021 о 10:46

Головне управління ДПС у Вінницькій області інформує про алгоритм дій для  отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі - Надавач) електронних довірчих послуг (далі - ЕДП).

Насамперед, користувачу необхідно ознайомитись з Регламентом Надавача (зі змінами) та умовами Договору про надання ЕДП.

Потім підготувати необхідні для отримання ЕДП документи, з переліком яких можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача, обравши відповідну категорію (також можливо надати документи за допомогою функції «Шерінг» застосунку «Дія»);

Наступним кроком є звернення до обраного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР) з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів. У разі наявності відображення паспорта громадянина України/паспорта громадянина України для виїзду за кордон в застосунку «Дія», версії не нижче 2.0 – ідентифікація користувача та передача документів здійснюється за допомогою смартфону.

Нагадаємо, що на Вінниччині Отримати сертифікати електронних посилених ключів можна за адресою: 21100 м. Вінниця, вул. Костянтина Василенка, 21 телефон (0432) 56-04-03, 56-09-0.

Зверніть увагу! ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів.

Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua 

Підписуйтесь на сторінку Державної податкової служби України у Facebook facebook.com/TaxUkraine

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»