ГУ ДПС у Вінницькій області звертає увагу платників, що у разі виявлення недостовірної інформації в приватній частині «Електронного кабінету» (задвоєння оплати/ нарахування, переплата/недоплата), необхідно звернутися до податкового органу за місцем обліку. Нагадаємо, що такі звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Пам’ятайте, що надіслати запит щодо стану розрахунків з бюджетами та фондами соціального та пенсійного забезпечення, можна скориставшись меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини «Електронного кабінету».
Підписуйтесь на Telegram-канал Державної податкової служби України https://t.me/tax_gov_ua
Підписуйтесь на сторінку Державної податкової служби України у Facebook facebook.com/TaxUkraine
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»