Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про алгоритм дій подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації

опубліковано 13 січня 2022 о 16:53

ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує платникам податків, що декларант, який має намір скористатися одноразовим (спеціальним) добровільним декларуванням щодо належних йому активів фізичної особи, має право добровільно подати до контролюючого органу одноразову (спеціальну) добровільну декларацію в порядку та за формою, встановленими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Форму Декларації та Порядок подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації затверджено наказом Міністерства фінансів України від 02.08.2021 № 439. Звертаємо увагу, що декларація подається до контролюючого органу особисто декларантом в електронній формі. Для цього, необхідно зареєструватися у приватній частині Електронного кабінету через офіційний вебпортал ДПС. Така опція здійснюється за допомогою кнопки «Вхід» у правому кутку верхньої горизонтальної навігаційної панелі. Наступним кроком є обрання АЦСК, який сертифікував електронний  ключ. Для цього в полі «Оберіть АЦСК» слід зробити  вибір та  відкрити файл ключа кнопкою «Обрати», ввести пароль ключа у полі «Пароль захисту ключа», та натиснути кнопку «Зчитати». Кнопка «Увійти» активується після зчитування даних сертифікату ключа. Після входу до Електронного кабінету слід обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Одноразова (спеціальна) добровільна декларація» та натиснути кнопку «Створити». Пам’ятайте, що
персональні дані підтягуються автоматично, але рекомендуємо все ж перевіряти інформацію. За наявності помилок їх слід виправити.  Після того, як всі дані внесено, необхідно забезпечити збереження декларації. Для цього послідовно використовуйте кнопки  «Зберегти» та «Закрити». Наступним кроком стане виділення рядка із збереженою декларацією та її підписання шляхом натискання  кнопки «Підписати». Підпис здійснюється за допомогою КЕП (аналогічні дії як для входу до приватної частини Електронного кабінету). Підписану декларацію натисканням кнопки «Відправити» направляємо до контролюючого органу. Для приєднання до Декларації сканованих копій документів, що підтверджують витрати на придбання активів, необхідно в кінці Декларації проставити позначку «відмітка про наявність додатків» та у розділі «Додатки» заповнити поля щодо основних реквізитів документів, що додаються. При цьому кожен документ має бути збережений в окремому додатку. Для збереження сканованого документа необхідно натиснути кнопку «Зберегти».