ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що ДПС звертає особливу увагу на своєчасний розгляд звернень громадян. Адже всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі. Відтак, в ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державних спеціалізованих сервісів «Урядова гаряча лінія 1545» та «Пульс». Так, за перше півріччя до ГУ ДПС надійшло 71 звернення від громадян. З них: 62 індивідуальних звернень та 1 колективне звернення від 7 громадян, а 8 листів визнано анонімними ( розгляду не підлягають).
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 23 звернень (32,4% )
- контрольно-перевірочна робота – 16 звернень (22,5 %);
- облік в Державному реєстрі – 15 звернень (21,1 %).
- консультації з питань податкового законодавства – 12 звернень ( 16,9 %).