Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень, що надійшли на сервіс «Пульс»

опубліковано 04 жовтня 2022 о 17:48

Впродовж січня-вересня 2022 року на розгляд до ГУ ДПС у Вінницькій області направлено 40 звернень платників, які надійшли на інтерактивний сервіс «Пульс» ІДД ДПС України. Із них за тематикою звернень: 18 - щодо роботи органів ДПС (переважно з питань роботи сервісу “Електронний кабінет”, приведення ІКП у відповідність), в т.ч. 9 - щодо ГУ ДПС у Запорізькій області, 1 - щодо ГУ ДПС у Донецькій області; 10 - щодо реєстрації податкових накладних та звітності в електронному вигляді, в т.ч. 3 - по ГУ ДПС у Запорізькій області; 3 - щодо системи електронного адміністрування ПДВ, в т.ч. 1 - по ГУ ДПС у Запорізькій області; 9 - з інших питань (щодо порушень податкового законодавства суб’єктами підприємництва).

Усі питання розглянуто із дотриманням термінів. За результатами розгляду заявники не мають претензій до роботи служби.

Випадків формального розгляду, порушення термінів розгляду звернень, що надійшли на сервіс “Пульс” та вчинення тиску працівниками ДПС на заявників після звернення на “Пульс” не встановлено.