ГУ ДПС у Вінницькій області звертає увагу, що в ситуації коли у користувача ПРРО в програмному рішенні «ПРРО Каса» (Windows/Android) при формуванні фіскального чека виникли помилки наступного змісту: «помилка в реєстрації чека» або «не можливо фіскалізувати чек» - то передусім потрібно перевірити наявність зв’язку з фіскальним сервером. Увага! Одночасно із повідомленням про помилку надходить інформація і щодо причин такої відмови. Зазвичай причиною відмови у формуванні або реєстрації чека є втрата зв’язку між ПРРО та фіскальним сервером і не забезпечення суб’єктом господарювання переходу в режим офлайн. Також поширеною причиною є спроби суб’єкта господарювання працювати з двох різних пристроїв на одному ПРРО не закривши робочу зміну на одному з пристроїв, внаслідок чого було порушено локальну нумерацію документів.