Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про реєстрацію ПРРО у Реєстрі

опубліковано 14 квітня 2023 о 12:47

Управління податкових сервісів ГУ ДПС у Вінницькій області інформує, що реєстрація та застосування програмного реєстратора розрахункових операцій (далі-ПРРО)  здійснюється згідно з Порядком реєстрації, ведення реєстру та застосування програмних реєстраторів розрахункових операцій, затвердженим  наказом Міністерства фінансів України від 23.06.2020 N 317 "Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року N 547", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 07.07.2020 за N 635/34918 (далі - Порядок). 

Відповідно до п. 1 розділу IV Порядку суб'єкти господарювання, які використовують ПРРО для здійснення розрахункових операцій у готівковій та/або безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) під час продажу товарів (надання послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг або операцій з торгівлі валютними цінностями в готівковій формі, зобов'язані, зокрема, застосовувати лише переведені у фіскальний режим роботи ПРРО, які зареєстровані у Реєстрі ПРРО (далі - Реєстр) і не виключені з нього, з додержанням порядку їх застосування, встановленого законодавством.

До Реєстру вносяться дані про ПРРО, а також відомості про суб'єктів господарювання та їхні господарські одиниці, де застосовуються такі ПРРО, дані сертифікатів кваліфікованих або удосконалених електронних підписів та/або печаток, що використовуються такими ПРРО.

Реєстрація ПРРО згідно з пунктом 3 розділу II Порядку проводиться на підставі заяви про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за формою N 1-ПРРО, ідентифікатор форми J/F1316604 (далі - Заява). Заява в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації ПРРО реєструється шляхом присвоєння програмним забезпеченням фіскального сервера фіскального номера ПРРО із внесенням даних до Реєстру.

Про результати обробки Заяви суб'єкту господарювання надається або направляється інформація засобами Електронного кабінету або засобами телекомунікацій у вигляді квитанції.

До Реєстру вносяться дані сертифікатів електронних підписів та/або печаток, що використовуються такими ПРРО, на підставі поданих суб’єктами господарювання в електронній формі повідомлень про надання інформації щодо кваліфікованих/удосконалених сертифікатів відкритих ключів, які застосовуються в ПРРО, за формою № 5-ПРРО (J/F1391802).

ПРРО згідно з пунктом 2 розділу IV Порядку може застосовуватись лише в тій господарській одиниці, дані про яку внесені до Реєстру щодо такого ПРРО.

ПРРО може бути встановлений та застосовуватися лише на пристрої, що належить суб’єкту господарювання на праві власності, володіння, користування, на якого зареєстровано ПРРО. Розрахункові операції на такому ПРРО можуть проводити лише ті особи, сертифікати електронних підписів та/або печаток яких внесені до Реєстру щодо такого ПРРО.

Нагадуємо, що з метою інформування платників податків з питань реєстрації  та застосування  ПРРО Державною податковою службою  створено банер «Програмні РРО», що розміщений на вебпорталі ДПС за адресою: Головна/БАНЕР/Програмні РРО (https://tax.gov.ua/baneryi/programni-rro/), де, зокрема, можливо ознайомитись з інструкціями щодо заповнення форм та переглянути керівництво користувача  безкоштовного ПРРО (WEB, Android, iOS, Windows).

Звертаємо увагу, що суб'єктам господарювання, які використовують або мають намір використовувати ПРРО, надається інформаційна підтримка у Центрах обслуговування платників. З контактними номерами телефонів Центрів обслуговування платників у  Вінницькій області можна ознайомитися на субсайті Головного управління ДПС у Вінницькій області вебпорталу ДПС України в банері "Центри обслуговування ".