Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Про розгляд скарг осіб-нерезидентів

, опубліковано 13 червня 2023 о 16:37

ГУ ДПС у Вінницькій області нагадує, що особа-нерезидент може подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, скаргу протягом 90 календарних днів, що настають за днем отримання особою-нерезидентом податкового повідомлення. При цьому,  особа-нерезидент, зареєстрована як платник податку на додану вартість, скаргу на податкове повідомлення  подає в електронній формі через спеціальне портальне рішення для користувачів нерезидентів. Така скарга розглядається протягом 90 календарних днів, що настають за днем  її отримання центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Особа-нерезидент, не зареєстрована як платник податку на додану вартість подає скаргу особисто або його представником до ДПС через компетентний орган іноземної держави у письмовій формі засобами поштового зв'язку протягом 90 календарних днів, що настають за днем отримання особою нерезидентом податкового повідомлення. Скарга повинна включати таку інформацію: повне найменування, ідентифікаційний (реєстраційний, обліковий) номер (код) в країні реєстрації, місце проживання чи перебування, електронну адресу (за наявності) особи-нерезидента, яка подає скаргу; найменування контролюючого органу, якому адресовано скаргу; найменування компетентного органу іноземної держави, який здійснює надсилання скарги; реквізити оскаржуваного податкового повідомлення; підстави, за якими оскаржується податкове повідомлення, обставини справи, які, на думку особи-нерезидента, встановлені контролюючим органом неправильно чи не встановлені взагалі; обґрунтування незгоди особи-нерезидента із податковим повідомленням з посиланням на норми законодавства; вимоги та клопотання особи-нерезидента, яка подає скаргу; відомості про оскарження податкового повідомлення до суду; перелік документів, які додаються до скарги. Особа-нерезидент може додавати до скарги належним чином засвідчені копії документів, розрахунки та докази, які така особа-нерезидент вважає за необхідне надати. Скарга підписується особисто особою-нерезидентом, яка її подає, або її представником, уповноваженим на підписання скарги. Якщо скарга підписується представником особи-нерезидента, до неї додається оригінал або належним чином завірена копія документа, який засвідчує повноваження такого представника.